پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 262009
کشور ايران همواره پيشرفت رو به جلويي دارد
تاریخ انتشار : 1402/11/19 10:34:45
نمایش : 166
رئيس سازمان بسيج مستضعفين گفت: از اول انقلاب اسلامي کشور ما رو به جلو حرکت کرد و هيچوقت به عقب نرفت.
به گزارش خبرنگار حوزه سياسي پايگاه خبري تحليلي پيرغار سردار غلامرضا سليماني امروز چهارشنبه در اجتماع بزرگ رزمندگان و پيشکسوتان بسيجي در دوران دفاع مقدس که در شهرستان فارسان برگزار شد اظهار کرد: قبل از شروع جنگ در هشت سال دفاع مقدس ملت ايران بيشتر به دنبال رفع تحريم‌ها و به دنبال سازندگي بود، اما صدام کشور را به سمت جنگ کشاند و در آخر نيز با شکست مواجه شد.

وي با اشاره به اينکه از اول انقلاب اسلامي کشور ما رو به جلو حرکت کرد و هيچوقت به عقب نرفت تصريح کرد: دشمن همواره در تلاش است که موفقيت‌هاي ايران را متوقف کند و نگذارد ما رو به جلو حرکت کنيم.

سردار سليماني با اذعان بر اينکه ملت ايران از چنگال استعمارگران و شياطين نجات پيدا کرده است گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامي، ملت ايران نزديک قله قرار گرفته است.

وي با بيان اينکه دموکراسي واقعي در ملت ايران وجود دارد گفت: در کشورهاي استعمار هيچ گونه دموکراسي وجود ندارد، پنج ميليون بهودي مشخص مي‌کنند که مسيحيان به چه کسي بايد رأي دهند.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين گفت: بزرگ‌ترين غول‌هاي رسانه‌اي از آن يهود است، آنها مي‌دانند ايران اسلامي موجوديت رژيم صهيونيست را هدف قرار گرفته و بستر محو شدن آن فراهم شده است.

مسئولين در پي حل مشکلات اقتصادي مردم باشند

وي با اذعان بر اينکه در جهاد تبيين اين مسئله را بايد تبيين کنند گفت: مردم مسئله اقتصاد را با امنيت يکي ندانند، مشکلات اقتصادي وجود دارد مسئولين نيز بايد در پي رفع آن باشند، اما اين مسئله نبايد آنها را نا اميد کند و آب در آسياب دشمن بريزد.

سردار سليماني خاطر نشان کرد: دنيا از لحاظ اقتصادي در يک دوره سختي به سر مي‌برد و اين تنها مختص کشور ما نيست.

وي با تاکيد بر اينکه دشمن در تلاش است که ياس و نا اميدي را در بين مردم ما ايجاد کند گفت: دشمن مي‌خواهد بين مردم و نظام فاصله بيافتد و نگذارد آنها در انتخابات شرکت کنند اما مردم ما بايد با حضور خود در انتخابات هدف گذاري دشمن را با شکست مواجه کنند.

سردار سليماني با اشاره به مشکلات استان چهارمحال و بختياري گفت: مسئولين بايد فکري به حال مشکلات اين استان و شهرستان فارسان بکنند و با دادن امکانات خوب به مردم مشکلات را در مسير حل و فصل قرار دهند.

انتهاي خبر/1020ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html